Filmpremiär

I måndags var jag, Mr T , Mr T:s mamma och hans moster på filmpremiären av "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson. Den var faktiskt riktigt bra för att vara ne svensk film tycker jag. Lite för mycket naket för min smak då jag kan irriteras av att kvinnor allt som oftast ska visas nakna på film men inte männen. En diskussion jag inte tänker gå in på den här gången.

I går var jag och Mr T iväg till IKEA för att byta skåp till köket. Eftersom planeringen i köket inte blev som vi tänkt var vi tvungna att tänka om och således också byta ut skåp. Så nu har vi förhoppningsvist tänkt om - tänkt rätt. Börjar by the way bli väldigt trött på utemat nu. Vill så gärna ha ett ordentligt kök igen så man kan ¨få göra hemlagad mat. Det saknar jag mycket nu! Potatismos, grönsaker i ugn, stekt zuccini och mycket annat. Mums!

Idag ska jag träffa Klara och äta middag. Det ska bli trevligt! Vi ska bege oss mot söders höjder så får vi se vad som väntas där...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0