Hårdkörning = Njutning?

Nu är det dags sa jag till mig själv igår. Nu är jag trött på att jag tränar som en gnu och inget händer. Visst jag har blivit starkare i kroppen. Jag bestämde mig i alla fall att hjälpa min kropp på rätt spår igen genom att varje dag byta ut ett mål mat till en Nutrilette påse. Så jag började med middagen igår och nu dricker jag det somsmakar som chokladvälling till lunch. Yummey. Vi får väl se vad som händer. Tydligen hade jag lyckats gå ner 1 kilo på bara en natt. Igår kväll vägde jag ett kilo mer än i morde när jag vakna. Sa till Mr T att det var ett himla bra pulver. Ett kilo om natten då behöver jag inte hålla på länge. Bara ett par dagar... Men, riktigt så är det ju förstås inte. Igår körde jag spinning 20 minuter (eller 5 km som det också står på cyckeln) och så sitt-ups. Idag Core 30 minuter och sen började jag spinningpass på 30 minuter men gick faktiskt av efter ett par minuter. Kände att kroppen inte riktigt hade den orken och då är det bättre att jag spar på krafterna till imorgon då det är Dansaerobics. Det är roligt!

Idag är det Marys födelsedag, hurra hurra hurra! Det ska firas ikväll med middag. Så har vi lyckats hitta på bra presenter också tycker vi, jag och Mr T.

Nu ska jag njuta av min dricka och fortsätta arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0