I Malmö och kan bara skriva rubrik från min IPhone... Värdelöst...

Men nu har jag kommit på hur jag kan göra! Jihaaaa! Bara jobbigt att man ska vara tvungen att gå in till html-kodning för att få det hela möjligt. Men så länge det fungerar så... Ja i alla fall nu har jag varit i Malmö med goda vänner sen i fredags. Resan startade i fredags klockan 07.00 då vi träffades vid T-banan och gick mot bilen. Resan ner gick bra och det var skönt. Väl framme åkte vi och hämta upp Carro vid Malmö Centralstation och åkte hem till Kent och Carro's lägenhet. På kvällen gick vi ut o åt indiskt. Dä va gött. Sen bar det för att sova, det hade varit en låååång dag. Igår, lördag, gick vi på stan typ hela dagen. Åt god lunch ute i solen och strosade på gatorna. På kvällen åkte vi iväg och kikade på Öresundsbron och Turning torso (om den nu stavas så...) sen åkte vi hem där Kent hade lagat middag. Jättetrevligt! Senare blev det till att hyra en film och sen var jag så trött så det var bara till att ramla i säng. Idag ska vi försöka oss på loppis och brunch innan vi sätter oss i bilen och börjar den långa färden hem. Vi har haft väldigt trevligt men det ska bli skönt att komma hem. Saknar min Mr T och lilla Jersey. Too be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0