Kyrkan får besök till kvällen

Idag är det informationsträff i kyrkan vi ska vigas i. Så jag och Mr T ska åka dit och lyssna, ställa frågor och känna in kyrkan. Roligt men också väldigt konstigt. Konstigt för att det börjar komma så nära och det känns så avlägset. Det är trots allt tre månader kvar. Tre månader som visserligen säkert kommer gå rätt fort.

Tänkte försöka ta mig ifrån arbetet lite tidigare idag för att kolla om skorna jag hittade finns kvar. Det är skor jag tänkte ha till bröllopsklänningen. Jag har en hel del komp.timmar som jag behöver at ut så det vore inte så dumt om jag kunde minska mängden med kanske två timmar iaf. Just nu är vi inne i en förhandling då vi ska börja ha helgjour. Det kommer bli till att jobba var tredje helg.

Idag är vilodag från träningen. Jga har redan tränat tre gånger den här veckan och imorgon blir det till att köra spinning igen. Vi kommer även att åka till landet imorgon. Mr T ska väll börja pyssla med altanen som han ska bygga under våren. Jag hoppas på att kunna sitta med mitt garnnystan och virka och kanske titta på elden i öppna spisen, det vill säga bara ta det lugnt. Vi får se vad helgen bjuder på. Är det någon idé att hoppas på bra väder tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0