Nu har min klänning kommit!

För någon timme sen kom Fed Ex - budet och ringde på dörren. Jag fick skriva på en sådan där "påskrivnings-maskin" och sen fick jag ta emot det lilla paketet. Jaa, det var väldigt litet för att innehålla en hel brudklänning tyckte jag. Jag fick gå hem från jobbet och jobba hemma för att kunna ta emot det. Jag hade ändå trott att det skulle vara större. Hur som så fick jag ta till hårdhandskarna när jag skulle ta mig igenom det kompakta hårt intejpade paketet. Efter mycket om och men fick jag ur den vita klänningen ur paketet. Den såg ut som jag mindes och som den såg ut på bilden. Det enda som skilde sig från den jag testade i butiken  (vad jag sett än så länge) är att tyget inte känns likadant. Det tyget som var på klänningen i butiken var lättare än det här. Spelar egentligen ingen roll för det tyget som klänningen har nu är det som de flesta brudklänningar har. Såååå roligt att den äntligen kommit. Nu måste jag bara få hjälp av lite goda vänner att testa den på riktigt. Imorgon kommer Mary, förhoppningsvist kan vi testa den då.

Ikväll ska jag iväg till gravida Nettan. Det är hon nog inte så länge till. Hon ska ha rätt snart så det är kanske sista gången jag ser henne med magen. Ska bli roligt att träffa henne!

Nu har den äntligen kommit, i ett sådant här litet paket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0