"Stockholm i mitt hjärta"

Så var man tillbaka på hemmaplan igen. Borta bra men hemma bäst. Försökte som ni ser i inlägget under lägga in bilder via mms från min IPhone men det gick ju inget vidare... jag får forska vidare i det där...

Igår var vi alltså iväg på loppis på förmiddagen i Malmö och efter det åkte vi och åt en härlig brunch. Riktigt gott var det. Det var också sista gången vi satt där alla fyra, själva. Nästa gång vi ses kommer Carro ha en liten pojke med sig. Kändes väldigt konstigt men såklart är det roligt! Efter brunchen gick vi hem till Carro´s lägenhet för att packa ihop oss och sen bar det iväg hemmåt. Vi hade tur med vädret hela resan och vid 20-tiden var vi hemma i Stockholm igen. Jag släppte av Em och Mary och sen fick jag åka hem till älskade Mr T och Jersey. Jättemysigt att få komma hem. Mr T hade fixat det sista i köket och det blev jättefin, ska bara finjusteras i helgen som kommer sen så. Riktigt skönt! Han är så duktig han. Nu är jag tillbaka på jobbet, soo - back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0