Fru Wendel

Från och med i söndags är jag en stolt Fru Wendel! Vilken dag! Så perfekt! Så underbar! Jag har ännu inte alla ord för hur lycklig jag är! Alla fina människor, all kärlek, alla tal, sångnummer, all dans, god mat, vigseln!!! Kunde inte ha blivit bättre. Imorgon åker vi på bröllopsresa, ska bli så mysigt!

Vi har knappt om tid men ville lågga in ett stort TACK här till alla som var med och gjorde vår bröllopsdag till den bästa! Oförglömlig!

T A C K <3

Jag återkommer när vi är hemma igen med bilder och minnen från vår dag och vår resa!

Stora Varma Kramar!

Fredrika Wendel


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för att jag fick vara med! PUSSAR OCH KRAMAR

2010-08-03 @ 16:52:13
URL: http://shoppingfri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0