Tillbaka till verkligheten

Tiden går så fort men oj vad gott vi har haft det! Bröllopsresan var så mysig. Att bara få vara vi två och rå om varandra. Bättre kan man inte ha det! I torsdags kväll landade vi på svensk mark igen. Faktiskt skönt att komma hem också. I lördags fyllde jag år och det firade vi med fika med min bror och hans tjej och sen var vi bjudna till morbror Lennart med familj på födelsedagsmiddag. Jättemysigt! Och Karin är så duktig på att göra sin veggo-lasagne! Mums!

Idag började jag jobbet igen. Lite sleten efter resan. Därav lite kort inlägg. Hoppas på att kunna bjuda på någon bild här på bloggen från bröllopsresan och även från självaste bröllopet. Går liksom fortfarande omkring i en liten vadderad bubbla med kärlek. Hoppas kunna sväva i denna ett tag till innan jag bestämmer mig för att landa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0