Dan före dan i annan mening

Imorgon är det dags att börja jobba, därför är det idag, dan för dan. Igår var vi alltså barnvakter åt en av Mr T:s kusinbarn och det var jätteroligt! Hur mysigt som helst. Vi tittade på djuren i 4H Gården, lekte med trolldeg, åt päron och åkte i pulkbacken. Kan det bli bättre!?
Kvällen avnjöts i soffan med film,  en god soppa och varma smörgåsar. Det var inte dumt!

Idag har vi gjort lite annat. Det blev till att åka till Bauhaus igen för att införskaffa foder till alla dörrar i lägenheten. Så nu hoppas jag att det ska bli fint även på den fronten. Mr T håller just på att kapa innedörrarna så de funkar. Det blev lite andra mått sen vi la in nytt golv och satte tillbaka dörrposterna. Jag har fixat med min målade spegel så nu får den vara helt färdig.

Nu känns det faktiskt helt okay att gå tillbaka till jobbet. Har ju varit ledig en del kring jul och nyår så det ska bli roligt att börja på riktigt igen. Jag jobbade hemma i mellandagarna så jag har inte varit PÅ jobbet på ungefär två veckor.

Ha en bra dan före dan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0