Fortsatt drivis...

... eller något.. Hur som är jag fortfarande inte frisk och blir hemma även idag. Hade ställt klockan på ringning för att gå till jobbet idag men när jag klev upp och fortfarande kände mig lika som igår och blödde näsblod ringde jag och sa att jag blev hemma idag också. Jag kan inte minnas när jag varit hemma sjuk tre dagar i rad senast. Men jag vill helst inte börja för tidigt nu när vi ska åka iväg på lördag och för den delen smitta ner redaktionen... ingen bra idè.

Igår fick vi i alla fall festlokalen bokad till bröllopet. Det känns jätteroligt. Nu kan vi äntligen beställa inbjudningskort. hade ju tänkt göra dem själv men det visade sig att det skulle bli dyrare än att beställa så då bestämde vi att det kunde vara rätt skönt att få det gjort av någon annan. Huvudsaken är att slutresultatet blir som man vill och tänkt. Hur som så blev det en lokal på Långholmen.

För att få vara lite kreativ mellan allt snörvel och slem lyckades jag faktiskt få en tavla målad igår. Nu måste den bara få en plats att bosåtta sig på. Mr T tyckte den var jättefin och kommenterde: "När jag ska måla sådana där tavlor ser det alltid ut som ett barn har målat den!. Senare på kvällen i programmet "Halv åtta hos mig" visade det sig att det kallas för "Naivist" att måla barnsligt... Jaja, om de säger det så...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0