Härlig helg!

Åh va det var länge sen jag var ute och dansa och åh va det var kul i lördags! Men jag kanske ska börja med fredagen. I fredags blev det till att åka och äta middag hos blivande svärmor. Hade dock arbete med mig så det blev lite fläng fram och tillbaka mellan hemmet och Mr T:s mamma. När det var avklarat fick vi iaf sitta ner en stund och äta efterrätt. Mums! Nu över till lördagen som bara försvann känns det som. Tiden gick så fort! Vi började med lite sovmorgon sen bar det av till frissan för min del så ja, nu är jag nyklippt. Tänkte att jag skulle se någorlunda respektabel ut till kvällen då SVT:s stora personalfest skulle äga rum. Tiden hos frissan blev ddock väldigt lång. Fick en väldigt charmig och pratsam dam på 70 bast som klippte mig, men oj vilken tid det tog! Hur som så kom Mr T och hämtade mig vid frissan (han fick sitta och vänta ett tag) och så bar det av för att storhandla. Skönt att få det gjort då det var ganska tomt i skåpen. Sen hemåt och dags för mig att göra ordning mig för att åka vidare till "förfest" på Boli-redaktionen. Det var jättetrevligt! Sen tog vi taxi till lokalen för festen - i frihamnen. Det var sssååååååå mycket folk! Drygt 2000 personer! Å va roligt jag hade! Vi åt mat och drack gott och jag dansade hela kvällen! Hade verkligen jätteroligt! Mitt enda och stor problem var fossingarna. Jag fick sååå ont! När klockan gick över 12-slaget kunde jag knappt gå så det blev till att ringa Mr T som snällt kom och hämtade mig! Underbara man! Väl hemma tog det mig en bra stund att trippa in genom porten, upp i hissen och in genom dörren. Av med skorna och - FRIHET! Bad Mr T om en välbehövlig fotmassage vilket han gav mig. Underbara man x 2! Det blev en rejäl sovmorgon på söndagen. Så skönt! Sen gick vi upp och satte igång med montering av projektor och projektorduk. Så nu sitter det på plats. Vi gick en promenad till Mr T:s ena kusin för att lämna tillbaka verktyg vi lånat för renoveringen och sen sen laga mat. Gjorde även mat till idag igår då jag får besök av Em, Mary och Anna ikväll! Roligt roligt! Det blir tomat-, basilika- och mozzarellapaj med en sallad till. Nu... back 2 work!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0