Första vårrullen

I tisdags kväll blev jag och Mr T med hund. Eller ja, alltså bara för ett kort tag. Em vecka närmare bestämt. Min kusin Aza har åkt med sambo till Mallis för att gL pL fest så vi fick chansen att agera hundvakt. Så nu är det ut och gå som gäller morgon, middag kväll och... ja... natt. Med natt menar jag sista "kiss-promenaden". To much info I know, but any way... Hur som så känns det riktigt roligt och bra!

Igår gjorde jag för första gången hemmagjorda vårrullar, sådana där kinesiska. Eller var det vietnamesiska. Det var i alla fall väldigt gott och faktiskt väldigt enkelt. Blir nog fler gånger! Älskar att göra "ny" mat, ja alltså mat jag inte gjort/tillagat förrut.

Idag är schemat fullspäckat. Klockan 10 ska jag fixa till mina ben. Det är andra gången inför bröllopet nu och det ska bli en tredje. Sen ska jag och Emma (arbetskamrat) gå till arbetsförmedlingen. I know! Första gången för mig att gå till kulturavdelningen. Jag jobbar ju bara 50 % nu i juli så resten måste redovisas och antagligen stämplas upp. Efter det ska jag och Mr T åka och träffa presten som ska viga oss. Spännande! Sen blir det hem och ut med Cap och fixa lite hemma och sen iväg till Nettan ikväll. Pust. Just idag blev det mycket på en gång. Nu är det bäst jag svirar på mig och går iväg.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0