Sambolös

Imorde klockan 9.45 (ca) ringde Mr T:s mobil. Det var en dåligt engelsktalande tysk man som berättade att han backat på vår bil. Mr T och vi skyndade oss på med kläder och ner till bilen. Mycket riktigt, där står mannen med sin fru. Han börjar förklara sig men då hoppar flera killar ut ur minibussen deras. Så började Mr T:s svensexa. Han blev mycket överraskad av situationen och glad när han insåg att pärlan var oskadd. Inte så roligt att bli väckt av att någon talar om att bilen är påkörd. Så idag är jag solokvist med Cap.

Vi låg ute i 1,5 timme mitt på dagen och lapade i oss sol. Eller ja, Cap lapade skugga. Sen rask promenad i ca 45 minuter... i värmen... varmt! Men hurtigt!

Jag har börjar inse att den långa flygresan börjat knappa in precis som bröllopet. Jag är ju lite smått nervös för de båda. Hur ska jag grejja 14 timmars flyg!? Jag antar att jag bara får lov att göra det helt enkelt...

Jag har hållt mig inne en stund nu för att svalka mig lite men funderar på att ge mig ut på matjakt sen. Får se vad humöret och orken känner.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0