Värmen som slår

Nu har jag varit ute på morgonpromenaden med Cap. Varje morgon den här veckan som snart gått, vilket är helt galet, har jag och Cap tagit följe med Mr T en bit till hans jobb. Sen vänder vi när vi nästan är framme och går hem igen. Lagom runda. Men huj va jag inser att jag nog faktiskt inte vill ha en hund iaf. Inte en stor hund iaf. Inte nu. Alldeles för många och långa promenader. Nog för att man får kondis och tränar ben musklerna men i den här tropiska värmen. Nej. Men, man kan ju alltid ändra sig.

Idag har jag tänkt försöka mig på att gå och lämna in min brudklänning för att sy upp den hos skräddare. Den är lite för lång. Kan hända att den behövs sys in lite också, men jag tror inte det. Eftersom det är knytning bak så är det låttare att dra åt än om det hade varit knappar eller dragkedja. Faktiskt väldig fördel!

Igår satt jag och blev lite sentimetal när jag skulle ta ner bilder från kameran. Jag fastnade i gamla mappar från 2005 och tänkte tillbaka. Herre min je vad tiden snurrar på. Och vad unga vi såg ut! Känner verkligen att åren gör sitt.

Pratade med "moster" Karin här om dagen och sa att jag skulle skicka bilder på vår altan som vi byggt i Katrineholm. Jag kommer mig aldrig för det här med att lägga upp bilder på bloggen för det är så krångligt. Men jag ska faktiskt ge mig på det senare idag. Hoppas ni gillar det ni kommer att få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0