Efter en solig och arbetsam helg

Jaha. Vart ska jag börja. I fredags åkte jag och träffade Em efter jobbet och vi åt middag på stan tillsammans. Gött gött. Sen åkte jag hem för att packa bilen med grejer och katt och åkte iväg för att hämta Mr T vid 22-tiden ute i Nacka. Det var en kringelkrångel väg ut till mitt i ingenstanns men till slut var jag framme. Vid 22.15 tiden rullade vi ut mot Katrineholm och landet. Kom fram vid strax efter 00-tiden så vi åkte förbi Mc´Donalds för en burgare och en milkshake att sova på. Vaknade i lördags till underbart väder och fortsatte bygget med altanen tidigt. Buyggde ända till 22-tiden då vi gick in och däckade framför en film. 03.00 tycke Jersey att hon ville ut och jamade ivrigt tills jag 03.30 gav upp och släppte ut henne. Vi vill helst inte att hon ska vara ute nattetid då hon har sprungit bort tidigare. Sen låg vi iaf kvar till 9-snåret och sen var det ut och jobba igen. Mer altanbygge och vid 16 tiden började vi vår färd hemmåt. Kom till 18.30 tiden och fick i oss något att äta, såg på en film "Shutter island" (som vi inte tyckte var någon keeper vare sig jag eller Mr T) och sen däckade vi i sängen vid 22.30 snåret. En helg med mycket sol och bra arbete, underbart! Nu ska jag bara hem och siva efter BARN-minglet som är ikväll efter jobbet.

Fick förresten veta att Bolibompawebben blivit hyllad i SvD idag. Roligt roligt!

Nu... TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0