Jag har fått vittring

på ledigheten. Som jag längtar! Åter igen, jag är ju inte ledig i Juli månad men jag kan planera tiden som jag vill, vilket är en fantastisk frihet bara det! Idag gick vi ner till etnigrafiska museet och åt på den restaurang som ligger där bredvid. Där serveras ekologisk, vegetarisk mat. Så gott och så mysigt i solen! Mums! Lite tråkigt att det inte går att skicka bilder direkt till bloggen, annars hade jag gärna gjort det. Allt hade varit så mycket lättare då.

Idag ska jag iaf iväg till Upplands Väsby efter jobbet och gå på jakt efter underkläder till bröllopet med min kära kusin vitamin Azarina. Riktigt spännande! Undrar vad vi kan hitta för någe fint. Med mig hem får jag en riktig liten krabat. En liten hund. Cap. Jo, vi blir med hund för en vecka. Helmysigt! Så efter besöket i Upplands Väsby blir det till att åka hem och hämta honom och åka hem till vår våning!

Nu. Sista hop-plocket på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0