Något runt och vitt

Nu har jag börjat få cravings efter ett nytt köksbord. Jag har länge tänkt på det men nu börjar jag känna att det snrt är dags. Får antagligen vänta till i höst med att köpa ett eftersom vi har annat roligt att lägga pengarna på just nu. Vad efteersöks då? Jo, jag tänker mig ett vitt runt bord med iläggsskiva så det kan bli större när vi har folk över. Ikea har ett bord som har den funktionen, men jag vet inte om jag gillar fossingarna på det...

LIATORP Pelarbord runt vit Max. längd: 155 cm Diameter: 110 cm Höjd: 74 cm  LIATORP Pelarbord runt vit Max. längd: 155 cm Diameter: 110 cm Höjd: 74 cm
Känns som att vi borde ha något mer modernt i vårt nya kök. Hade vi haft hus hade det här bordet kanske passat bra... Kanske helt enkelt får åka dit och känna och klämma. Ett bord ska det bli i alla fall. Förr eller senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0