Sex And The City...

Även om jag gärna skulle vilja vara en av karaktärerna i Sex And The City inser jag snabbt när jag går in på de olika klädesbutikerna på nätet att jag inte är i närheten av det. I alla fall inte när det gäller kläder och skor. Jag är alldeles för snål/sparsam (you name it) för att lägga en massa pengar på kläder och skor. Jag går in på indiska.se och hittar en klänning som jag faktiskt gillar trots att det inte alls är min stil egentligen.

SANNE dress



Den kostar 399 svenska kronor. Jag tycker den är på tok för dyr! Men vad har jag för referensramar egentligen?! Typ handla på Ge-kås... Nej, jag vet att jag måste skärpa mig på den här punkten. Unna mig själv. Men nedrans vad svårt det är! Ändå står jag där med näsan i garderoben allt för ofta och kliar mig i huvudet och känner att jag inte har något att dra på mig. Kanske för att jag aldrig hittar ett klädesplagg inom ramen för vad jag tycker att det får kosta och som också är något jag tycker om. Ofta (typ jämt) hittar jag ett plagg som jag tänker att det här skulle inte vara så dumt. Tittar på prislappen, himlar med ögonen och går därifrån. Hur få bukt på detta tänk? U tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0