Snart ledigt

jag går runt och nästan kör ett mantra för mig själv. "Snart är jag ledig" "snart är jag ledig"... Imorrn jobbar jag sista dagen för den här veckan och dagen avslutas med en Bolibompafest på kvällen. Efter den ska vi åka till Katrineholm över midsommar. Ska bli så mysigt!

Idag har vi träff med vår fotograf som vi bestämt oss för till bröllopet. Ska bli spännande att höra hennes tankar och idéer! Så skönt att vi nu beslutat oss för en och att det funkade för henne. Efter det ska jag iväg och träffa tjejorna en sväng. Blir inte så många fler tillfällen under sommaren till det. Känns väldigt märkligt måste jag säga! På en hel sommar ska man inte kunna ses mer!? Tiden räcker inte till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0