Solej

Underbara sommar med underbara sol och underbara blå himmel! Hel enkelt underbart! Dock inte så underbart att sitta inne framför datorn och tråna ut till det gröna. Men nu är det snart lite ledighet. Hela 4 dagars ledighet faktiskt! Lovely!

Igår kväll träffade vi vår fotograf och det känns jättebra, tro det kommer bli toppen! Efter det stack Mr T till jobbet igen och jag stack iväg till Mary för att äta middag med brudarna. God mat hade Mary gjort och tydligen billig. Kändes inte billig, men okay då. Gott var det iaf. Sen bar det hem för att packa väskan. Jag hinner inte packa något idag eftersom vi har Bolibompafest ikväll. Avslutningsfest med jobbet. Så jag blir upphämtad sent ikväll och så åker vi direkt till landet. Å det ska bli så skönt att komma ifrån stan en stund! Jag älskar stan, men ibland kan det vara skönt att få lite nya vyer.

By the way. Vad är det med dessa äckliga människor som bestämmer sig för att tömma deras näsinnehåll medan de går, joggar, springer eller cyklar., De liksom fnyser ut det genom att hålla för ena näsborren. Jag kan bara bli äcklad! Yuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0