Dagsljus

Ett till barn har sett dagsljus! Carro och Kent´s lilla Dorian har kommit till världen! Grattis!!! Så numera är två av mina vänner en riktig familj med barn och allt. Fick även en bild på lilla Dorian, liten och söt! Känns jättekonstigt att nästa gång jag träffar dem har de en liten med sig. En till i gänget helt enkelt. Åter igen, stort grattis!

Carro och Kent´s förstfödde, Dorian.

Igår hade jag Mary och Em över på midag. Lasagne och sockerkaka stod på menyn. Väldigt fancy... Mr T var också med och det var tur att han fixade maten. Jag stod för sockerkakan och sallad. Det blev väldigt mycket sallad... vitkål...

Ikväll har jag min första betalda jobb-jour. Den sträcker sig över hela helgen. Så den här helgen blir på hemmaplan. Imorgon (lördag) har vi städdag med förreningen och på söndag ska jag och Emma gå på ekologisk ansiktsbehandling. Trevligt!

Idag: Dåligt väder...
Ikväll: Middag med Mr T:s mamma. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0