Måndag - igen

Så var det måndag igen. I fredags var det valborg, vilket jag till en början helt glömt bort. Jag och Mr T gick efter jobbet ner till centrum och köpte present som vi skulle ha med på lördagen. Sen gick vi och åt Thai-mat, mums! Tanken vara att vi skulle tittat på brasan i centrum men vi orkade inte vänta till klockan slagit 21 (vi tyckte det var väldigt sent att sätta igång elden, tänk på alla barnfamiljer...) så vi gick hem istället och tittade på Avatar på projen. Bra film.

I lördags var det 60-års kalas som stod på agendan. På förmiddagen var det städning för min del och byte av däck för Mr T:s del. Skönt att få det gjort. Sen bar det av mot Mr T:s ena kusin som skulle ha överraskningsfesten hemma hos sig. Det var jättetrevligt och hon blev jätte överraskad! Precis som det ska vara på en sådan fest.

Igår fixade vi med smågrejer i köket och jag satte upp sladdar så dem inte låg över hela golvet. Vi var iväg och köpte en systemkamera och lite annat, verktyg och dörrmatta bland annat. En effektiv dag. På kvällen var det Brf-möte för min del i 2 och en halv timme (som jag tror kunde minskas till 1,5 timme med lite mer effektivitet...).

Och så var vi då på måndag igen. Vilken redogörelse. Inte den roligaste läsningen kanske, men än dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0