Ny dag - ny vecka

Så var man tillbaka i verkligheten igen. Jobba, jobba, jobba. I torsdags åkte jag, Mr T och Mr T:s mamma (+ hennes vännina) till Katrineholm för lite långhelg. Det blev en produktiv helg. Torsdagen kom vi ner sent så då hände inte så mycket men på fredagen blev det jobb på tomten. Mr T fick gjuta stolpar till nya altanen och jag målade det sista i vår stuga. Nice. Lördag var det en riktig toppendag. Första riktiga sommardagen. Så mycket sol, så mycket värme. Riktigt ljuvligt. Då fick vi i ordning grunden till altanen. Så fint står den där nu i väntan på att bli påbyggd. Jätteskönt att vi kom så pass långt. Jag satt och solade mig på tomten emellanåt. Härligt! Igår bar det av hemåt vid 14-tiden. Då hade vi fixat lite med tv-antenn och lite småfix på altanen på förmiddagen. Så var man tillbaka på en ny måndag idag igen. Dagen började med ett möte på morgonen och ska avslutas med ett besök hos min vän Nettan som fått sin lilla Michell. Ska försöka få med mig någon present. Hade tänkt införskaffa här på SVT-butiken men de hade stängt så det blev inget med det. Roligt att se den lille live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0