Nya äventyr - LAS?

Snart är det dags för mig att bege mig ut på nya äventyr. Nog för att det är ett tag kvar men i början av hösten blir jag utlasad (LAS, som det så fint heter) så nu har det blivit dags att ta tag i det där med jobbsök på riktigt igen. Jag har en kollega som är enormt driven och omtänksam som i princip söker jobben åt mig. Hon kommer ena dagen efter den andra "fredrika jag känner en som..." "jag kan presentera dig för..." "hör av dig till...". Du är guld värd Emma! Tack för ditt fina stöd och för all din hjälp. Man vet ju aldrig om det kommer något ur det men bara själva tanken, att du engagerar dig så mycket, värmer mitt hjärta!

Och på det här fina sättet har jag även talat om för resterande världen (eller iaf de som lyckas hitta och läsa min blogg) att jag nog i höst kommer finnas ledig för nya utmaningar. Punkt.


Min arbetsförmedling

Emma tyckte att det här inte var den bästa bilden... men det struntar jag i... hon har jobb...men okay, så här ser hon egentligen ut:

Så här ser arbetsförmedlingen egentligen ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0