Ovan partypingla

Okay. Jag mår faktiskt inte riktigt bra Men vad beror det på? är jag på väg att bli sjuk, väldigt trött eller nerver inför kvällen. Jag vet faktiskt inte. Vet bara att jag inte är på topp vilket e trist då jag tänkt mig att ta en sväng förbi 2 partyn. Ett på söder och ett vid universitetet.

Imorde var jag och Klara iväg för att titta på tärnklänning och nu är den inköpt! Jätteroligt och jätteskönt att ha det klart. Klara var nöjd och jag är nöjd, får vi se om Mr T har något att tillägga. Guuuud va jag saknar honom by the way! Det är alldeles för tomt och tråkigt. Men imorrn kommer han hem. Det ska bli skönt!

Efter att jag och Klara införskaffat klänningen och hunnit med en fika skilldes vi åt och jag strosade vidar för att kanske hitta något att ha på mig ikväll. Efter ca 2 timmar på stan fick jag med mig ett par lila strumpbyxor med mönster hem. Får se om jag får någon användning för dem till kvällen eller om det blir något annat. Jag tog en liten lur efter jag åt lunch när jag kommit hem, i hopp om att må lite bättre men hade värdens mardröm och vaknade och mådde sämre än innan. Nerver eller något annat, ut ska jag ikväll...

 Nu ska jag bara få mig själv på må-bättre-humör så jag blir lite trevlig ikväll också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0