trött, tröttare, tröttast

Idag är jag verkligen trött. Ska bli skönt med helg snart. Visserligen har jag jourhelg vilket innebär jobb men jag kan iaf förhoppningsvist vila lite mer, om inte annat på söndag dag. Igår blev jag gräsänklig för 5 dagar framåt. Mr T har åkt iväg med jobbet och kommer hem först på söndag. Både bra och dåligt. Fördelen är att jag får lite egentid, nackdelen att det är väldigt tomt och tråkigt! Bara att gå och lägga sig på kvällen bredvid en tom plats är inte alls roligt! Ikväll är det tänkt att jag ska besöka Nettan och hennes Michell. Sist vi skulle ses blev det inte av då lillen inte var på topp. Men nu så ger vi det ett nytt försök.

Sitter och lyssnar på Barbra Streisand medan jag jobbar. Lugn, bekväm och avslappnande musik. Det är vad jag behöver just nu. Skulle inte sitta så dumt med en kudde och ett täcke också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0