Vart tar tiden vägen?

Denna ständiga fråga. För så är det, man undrar vart den tar vägen. Den springer, rullar och far iväg. Helgen har flugit iväg (som man också kan säga). Jag har haft jour helg och det innebär en del jobb. I fredags satt jag jour och efter det gick vi till Mr T:s mamma för middag. Sushi på menyn, gott! I lördags var det städdag i Brf på förmiddagen och jag hade hand om att fixa foton på de livligt arbetande människorna som jag sedan la upp på hemsidan för Brf. På eftrmiddagen fixade vi lite hemma i lägenheten och sen var det kväller. Vi gav oss råd till att gå till pizzeria och äta. Det var mysigt att låta någon annan laga maten och bara sitta och prata. Sen gick vi hem och kika på film. Igår söndag blev det en promenad till stan. Jag skulle vart på ekologisk ansiktsbehandling men de ringde 2 timmar innan ock avbokad epga sjukdom så jag och Mr T tog en promenad. Det blev en lång promenad osm vi avslutade med fika på drottninggatan och t-bana hem. Väl hemma la jag mig i ett bad och sen var jag så trött så jag gick och la mig och sov i ca 2 timmar. Välbehövligt. Men man blir väldigt mosig i huvudet efter. Jag blir det iaf. Hur som så har det varit en helt okay helg. Jobbhelg med ett lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0