En möjlighet - ett lotteri

Jag har fått en möjlighet genom något som bara inte händer, vanligtvis. Vunnit lotteriet kan man säga. Jag har nu hamnat på SVT:s företrädeslista. Vissa kallar det även för att jag är "inLASad". Det är som sagt något som egentligen inte händer. Alltså, sannorligheten för att det ska hända är inte så stor. Men nu är det så i alla fall. Och det hände mig. Jag har inte riktigt förstått det än. Det ger mig iaf möjligheten att jobba vidare på SVT om jag blir erbjuden ett jobb där. Om jag inte hade hamnat på den där fina förturslistan hade jag den sista september inte fått vara kvar på SVT. Jag hade fått vänta i 3 år innan jag fick komma tillbaka. Förutsättningarna har förrändrats. Till min fördel. Men såklart finns det regler kring detta också. Regler som jag ska försöka förstå mig på. En helt ny värld. LAS-världen.

Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis sötnos!

2010-09-02 @ 20:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0