New shoes

I´m walking in new shoes and i like it. Som vanligt har jag fått lite skavsår, men det kommer jag nästan aldrig ifrån.



Kommer nog funka bra i höstrusket men också i vintertid med en socka kanske.

Igår åkte vi en tripp till till IKEA. Jag hade i princip bestämt mig för att jag ville köpa garderobsdörrar (skjutdörrar) nu. Men när vi väl kom dit igen så kändes de inte lika bra, så det blev inget denna gång heller. Vi får bo utan dörrar ett tag till.

Nu är det tre veckor kvar av arbete på Bolibompa för min del. Tre veckor kvar tills jag står framför en ny utmaning. Hur den ser ut återstår att se. Men jag är positiv! Idag vandrar jag iaf in my new shoes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0