Rastlösheten flödar

Jag är så rastlöss så det finns inte. Det bara kliar i alla kroppsdelar. Tror att den friska luften och det kroppsliga arbetet i helgen har satt sina spår. Vill bara ha mer. Svårt när man har ett arbete där man sitter på rumpan framför en dator... What to do, what to do...
Idag ska jag efter jobbet gå med en arbetskollega och käka på Vapiano. Gött gött. Hoppas på att kroppen orkar sitta stilla så länge att jag är trevlig under måltiden. Risken finns att jag inte kan sitta still.

Känner verkligen att jag menalt håller på att avsluta det jobb jag har nu. Så är det väl alltid på slutet av en anställning när man vet att man inte ska vara kvar. Man känner ingen direkt lust att starta igång något nytt eftersom man knappt hinner starta upp det innan man slutat och man lämnar över sina arbetsuppgifter på de nya som kommit för att ta över. Till slut sitter man där med nästan inget att göra för att de måste göra uppgifterna, hur ska de annars kunna göra de när jag inte är kvar... Det är tråkigt. Jag behöver något att bita i. Något att göra. Något ordentligt. Hoppas på att få kliva på något nytt snart, snart, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0