Pasé

Jojo, så var helgen pasé. I fredags tog vi det lugnt i soffan hemma men på lördagen bar det iväg till Katrineholm för att stänga igen stugan för säsongen. Kan ju hända att man åker dit någon mer gång men det är ändå skönt att göra iordning den inför vintern. Tömma skåp och stänga av el och vatten och så. Vi åkte bara över dagen så vi var i stan igen vid 17-tiden. Jätteskönt! Och då åkte vi förbi Skogskyrkogården. Det är som en tradition att vi gör det varje år på Alla helgons dag och sätter ljus och tänker på våra nära och kära som inte finns med oss längre. Det är väldigt vackert där! Efter det åkte vi hem till värmen, för det var allt bra kyligt ute!
I söndags hade vi åter igen en dag med ordning och reda. Vi slängde grejer från vinden och städade upp så nu ser det fint och prydligt ut igen. Så fint och prydligt det nu kan se ut på en vind. Pysslade lite i hemmet också. Jag ÄLSKAR verkligen att "rensa upp". Blir så himla glad och nöjd av det! Sen åkte vi iväg för att kika på en ny soffa till svärmor. Det blev en lyckad tur med en beställd soffa som ska komma om några veckor. Perfekt att hon har den till jul för den är riktigt stor och mysig att krypa upp i! Å va jag längtar till jul by the way. Jag längtar tokmycket! Hoppas bara att jag gillar det lika mycket när vi väl är framme också.
Nu är det back 2 work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0