Teknikens under

Ibland undrar man varför man har valt att jobba med det som lever sitt eget liv och som man inte kan styra över... ibland iaf. Okay det kanske stämmer in på många yrken. Det jag egentligen vill säga är att jag blir tokig på teknik. Tokig på att inte kunna lösa problem för att den lilla datorn strular till allt. Eller sladden eller "dosan", eller vad fanken det nu är som gör att det strular till sig. Om jag bara hade kunnat trycka på en knapp och det hade löst sig av sig själv. Vilken befrielse. Att den liksom hittade problemet själv och bara *poff* löste det. That would be fabulous. Så om någon skulle kunna vara snäll och göra mig en multiknapp. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0