En räddare i nöden...

... är vad jag själv skulle behövt ha när hela jobbsajten craschade idag på eftermiddagen och allt det jag gjorde under hela dagen försvann... blev ogjort... men det blev jag som blev en liten hjälte. Ensam mamma Linda (från pgm:et Ensam mamma söker" ringde i panik då hon insett att hennes inlägg från natten hade försvunnit från bloggen hennes. Fredrika ryckte ut och letade upp (efter en del vänder fram och tillbaka med teknikavdelningen) inlägget tillslut. Snälla Linda skrev om mitt engagemang på sin blogg.. jo rå såatt man försöker väll... ;)
Läs här:
http://www.tv3.se/blog/mamma-linda/2010/10/15/fn-fn-fn-fn

Over and out - Fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0