Long time no seen

Jo. Man har väll börjar nytt jobb va. Hinner inte uppdatera något alls. Känns som att jag har börjat komma in i det mer nu, det är skönt. Man är nästan alltid lite olycklig i början när allt är nytt och man tänker "hur ska jag kunna lära mig allt". men det tog faktiskt bara (ca) 4 dagar innan jag lärt mig det viktigaste. Så nu försöker jag klara mig själv och ställer frågor när jag verkligen behöver. Känns jätteskönt! Och roligt! Jobbar ganksa långa dagar, typ 8-19 (eller ibland längre) var det hela förra veckan. Den här veckan är det bättre men ändå långa arbetsdagar. Skönt att vi inte hittat på så mycket på helgerna som varit nu närmast. Nu i helgen var vi bara hemma. I söndags hade vi besök av Mary. Vi tittade på film, åt middag och hon hade med sig såååå goda kakor (eller vad det klassas som). Tack babe!
Nu ska jag jobba vidare så kanske jag kommer hem i vettig tid idag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0